וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נפטרתי מעודף המשקל של הילדות

13.1.2016 / 16:29

פעם הייתי הילד השמן עם המשקפיים העבים ובלי יותר מדי חברים. התמריץ הגיע אחרי שבאחת ההפסקות בביה"ס הבנתי שאני יכול לחיות אחרת ואפילו ליהנות מזה

נער משחק כדורסל. ShutterStock
ממחר דיאטה והפעם, כמו שצריך/ShutterStock

למרות שכיום אני מוקף בחברים וידידות, אני לא שוכח מאיפה באתי ומה היה קודם. פעם הייתי הילד השמן עם המשקפיים העבים. יכולתי לספור את כל החברים שלי על כף יד אחת. עם זאת, הם היו חברים טובים ותמיד תמכו בי. במיוחד אורי, החבר הכי טוב שלי.

הכל התחיל באחת ההפסקות של השנה האחרונה שלנו בחטיבת הביניים. חבורה של ילדים שרצו במסדרון, דחפו אותי בטעות והפילו לי את המשקפיים. המסגרת נשברה. אורי, שראה שהתבאסתי, אמר "עזוב אותך מהמשקפיים האלה. תעבור כבר לעדשות וזהו". ובעצם, למה לא?

בדרך הביתה, עצרתי בקניון ונכנסתי לחנות האופטיקה הקבועה שלי, בקשתי לראשונה לעבור התאמה של עדשות מגע, והאופטומטריסט המליץ לי על אקיוביו. כשהרכבתי אותן לראשונה והסתכלתי על עצמי במראה, הרגשתי הקלה. כאילו דרך חדשה נפתחה בפניי. כאילו איזה ניצוץ קטן נדלק בתוכי, והבעיר בי תשוקה גדולה לשינויים נוספים. "ממחר, דיאטה" אמרתי בקול "והפעם, כמו שצריך".

דיאטה זאת עבודה קשה, אבל היה לי אחלה תמריץ. הדמות שבמראה השתנתה ללא הרף. עם כל קילוגרם שהשלתי, הרגשתי כאילו עוד מגננה נשרה ממני. ראיתי איך הילד השמן, הממושקף והמסתגר הולך ונעלם מחיי.

הכל בזכות אותו רגע מול המראה, בו ראיתי את עצמי כפי שהייתי יכול להיות. בתיכון, הכל נראה אחרת. בזכות המהפך שעברתי, אני מחובר יותר מאי פעם לחברים, לסביבה ולרגעי ההצלחה הקטנים שלי. אני לא יודע מי הילד ששבר לי אז את המשקפיים, אבל הוא שינה את חיי.

וואלה! NEWS בשיתוף ג'ונסון אנד ג'ונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully