וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גיליתי מחדש את שדה הראייה שלי

14.1.2016 / 9:16

מבחני תיאוריה? שיעורי נהיגה? את הכל עברתי בקלות. רק בבדיקת הראייה המחייבת הבנתי שאני קצת מחוץ למסגרת

נערה באוטו. ShutterStock
הרגע הראשון שבו ראיתי את העולם כמו שהוא/ShutterStock

כשאנחנו מגיעים לנקודות ציון משמעותיות בחיים, לפעמים אנחנו נאלצים לרפד אותן במילוי טפסים ונהלים משרדיים נוספים. גם המעמד המרגש ביותר, יכול להופיע בתוך רגע קטן ואפרורי. גיליתי את זה כשהייתי בת שש עשרה. כך היה כשהוצאתי את תעודת הזהות הראשונה שלי, וכך היה גם כשהתחלתי ללמוד נהיגה. כשעברתי את השלבים בדרך להוצאת רישיון הנהיגה, שום דבר לא הפתיע אותי.

חוץ מדבר אחד. בבדיקת הראייה גיליתי שאני צריכה משקפיים. בחנתי את שלל המסגרות האופנתיות (והאופנתיות פחות) בחנות. מדדתי מסגרות רבות, אבל לא הצלחתי להתחבר לאף מסגרת. אחרי שעה ארוכה ומיותרת יצאתי מהחנות. למחרת, חזרתי לחנות האופטיקה וביקשתי את עדשות המגע של אקיוביו.

אני זוכרת את הפעם הראשונה שהרכבתי את העדשות. פתאום הבנתי עד כמה הראיה שלי היתה מעורפלת. בצאתי מחנות האופטיקה נכנסתי לסופר, ושם על המדף פתאום התחלתי לקרוא בעיון את רשימת הרכיבים הרשומה על גב השמפו, המרכך ושאר המוצרים שרכשתי. הפונט שתמיד היה קטן מדי עבורי, נהיה פתאום ברור וחד. הרשימות היו משעממות למדי ושמות המרכיבים לא אמרו לי כלום.

למרות זאת, חשתי התרגשות אדירה וסקרנות אמיתית. רציתי לדעת ממה כל דבר מורכב. החלטתי להשקיע קצת יותר בשיעורי הכימיה והביולוגיה. בפעם הראשונה בחיי, הנושאים האלו נראו לי מרתקים וחשובים.

תוך זמן קצר, העדשות הפכו לחלק בלתי נפרד מהשיגרה היומית שלי. עם ההתקדמות שלי בשיעורי הנהיגה, השקעתי גם בלימודים. הגעתי לתוצאות מרשימות בשני התחומים. הכל בזכות רגע אחד. הרגע הראשון שבו ראיתי את העולם כמו שהוא.

וואלה! NEWS בשיתוף ג'ונסון אנד ג'ונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully