וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרית מהצפון שקובעת איך יתלבשו בתל אביב

21.1.2016 / 14:14

קלאסי ווינטאז', שילוב נכון של פריטים, החיפוש אחר הסטייל הנכון ומה לעולם היא לא תלבש. שיחה אופנתית עם הסטייליסטית ובלוגרית האופנה ורד הורן

ורד הורן - בלוגרית אופנה. מתוך הבלוג, ספק 500
ורד הורן. הסוד הוא בשילובים הנכונים/ספק 500, מתוך הבלוג

חברת עדשות המגע אקיוביו, מגרילה מבין הנרשמים לאתר הבית שלה שני ימי מייקאובר ושופינג בקניון רמת אביב, בליווי הסטייליסטית ובלוגרית האופנה ורד הורן. בשיחה שערכנו עם ורד הורן, ניסינו לברר מהן הטעויות הנפוצות ביותר בתחום, מהו הסגנון הישראלי, ואיך בונים סטייל נכון.

מתי גילית שיש לך משיכה לתחום האופנה?
מגיל אפס. אני זוכרת את עצמי מתאימה בגדים לגן, ואפילו מתאימה את הקוקיות לבגדים.

זה משהו שההורים החדירו בך, או שנמשכת לשם לבד?
אני חושבת שיש בזה משהו שקשור גם למשפחה. גם אמא שלי וגם סבתא שלי מאוד אהבו אופנה. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה קטנה, נוסעת איתם מהצפון הרחוק לתל אביב הגדולה, לטיולי שופינג. זה בטוח השפיע עלי. אבל כנראה שזה גם משהו מולד, או שילוב של שני הדברים.

האם את רואה את עצמך יותר כיוצרת סטייל, או כעוקבת אחרי הטרנדים בתחום האופנה?
כסטייליסטית, יש בך תמיד חלק של יוצרת סטייל. גם אם את עוקבת אחרי הטרנדים וגם אם יש לך את הפריטים שהם נכונים לכל עונה, הסוד הוא בשילובים הנכונים. איך את משלבת אותם, עם מה את משלבת אותם וכולי.
את יכולה לקחת פריט שהוא סופר טרנדי ולשלב אותו עם פריט שהוא קלאסי או וינטג', ואז ליצור לוק שהוא חדש ושונה לגמרי. לכן, אפשר לומר שיש בי חלק משמעותי של יוצרת סטייל.
מצד שני, אני גם לא מוותרת על מעקב אחרי הטרנדים האחרונים ולראות מה נכון. ללקוחות שלי אני תמיד אומרת שלא חייבים לאמץ כל טרנד, אלא להיפך. צריך לעשות סינון טוב ולהתאים את הטרנד לאופי שלך, לסגנון שלך, לצרכים שלך ובעיקר לנתונים הגופניים שלך.

האם קיים פריט ביגוד שלעולם לא תלבשי? או שהכל טמון בעצם בשילובים הנכונים?
קרוקס. לעולם לא אנעל נעלי קרוקס.

איזה משקל יש להעדפות האישיות של הלקוח בבחירת הסטיילינג?
יש להן משקל רב. המטרה בסטיילינג היא בניית תדמית באמצעות הבגדים והמראה החיצוני. כשאני עובדת עם לקוחה במטרה לבנות לה תדמית מסויימת, אני לוקחת בחשבון את הנתונים האישיים שלה (את סגנון החיים שלה, את התחביבים שלה, את סוג העבודה שלה), וביחד אנחנו מגבשות את הקונספט.

אני יכולה להגיד לה איך אני רואה אותה, מה החזון שלי כלפיה, איזה גזרות ואיזה צבעים נכונים לה, אבל אני בחיים לא אבחר בשבילה, או אכריח אותה ללבוש סגנון שאני חושבת שנכון לה, אם היא לא מתחברת אליו. זה לא יעבוד. היא גם לא תלבש את זה, וגם אם היא תלבש את זה, זה ייראה נורא ואיום אם היא לא אוהבת את זה.

טריני וסוזנה. גיא קרן,
טריני וסוזנה. חייבים לבוא לקראת הלקוח/גיא קרן

שמטת את השטיח מתחת לטריני וסוזנה עכשיו.
זה חייב להיות ככה. לגבי טריני וסוזנה, זה מאוד יפה כשרואים את זה בטלוויזיה באירוע חד פעמי. את יכולה לעשות למישהו מהפך מקצה לקצה, אפילו שהוא לא מתחבר לזה. אבל כשעובדים עם לקוח במטרה שהוא יאמץ את הכלים שנתת לו, ושהוא יוכל להשתמש בהם ביום יום וללכת הביתה ובאמת להתלבש לבד, בלי סטייליסט צמוד, חייבים לבוא לקראת הלקוח.

אני תמיד אסביר ללקוח מה הגזרות שהכי נכונות ומחמיאות לו, מה הצבעים שהכי מחמיאים לו. אבל לגבי הסגנון והקונספט הכללי, על זה נחליט ביחד.

האם קיים "סגנון ישראלי" באופנה?
הכי ישראלי זה כובע טמבל, אבל הוא כבר לא באופנה. הקולקציה האחרונה של דורית בר אור ("דודו") היא מאוד ישראלית בעיניי. למרבית המעצבים הישראלים יש טביעת אצבע שהיא שלהם ולא רואים אותה בשום מקום אחר. זה גם חיבור בין מזרח ומערב, אבל לא רק.

לאיזה ביטוי את מתחברת יותר: "את הכי יפה כשנוח לך" או "מה שלא עושה הטבע יעשה הצבע"?
מה שלא עושה הטבע, יעשה הצבע. אני לגמרי מתחברת לזה.

מה את יכולה לספר על הגרלת המייקאובר של אקיוביו?
יום המייקאובר עצמו, בקניון רמת אביב, הולך להיות יום של כיף עם המון תחנות. הזוכים בהגרלת המייקאובר יקחו איתם כלים שימשיכו איתם גם בעתיד. איך להתלבש נכון, איך להתאפר נכון, עיצוב שיער מומלץ, איך לשלב אקססוריז בצורה נכונה וחכמה, איך לשדרג כל הופעה.

מי שטרם התנסה בעדשות מגע יחווה בפעם הראשונה את תחושת החופש שהן מעניקות. יש כאן ערך נוסף שווה במיוחד: עד שלא תנסו לא תבינו עד כמה עדשות המגע יכולות לשפר המון סיטואציות בחיים, וזה בולט במיוחד בתאי המדידה.

אבל משקפי ראיה יכולים להיות אביזר אופנתי מיוחד, עם אמירה.
זה נכון שמשקפי ראייה יכולים להיות אקססורי נהדר, אבל לפעמים גם הכי יפה ומחמיא להיות ללא משקפיים. עדשות המגע הן בעיניי אפשרות פשוטה ומעולה לשדרוג המראה. הרעיון לפנות לנוער שזקוק לעדשות מגע, ולהתאים להם את הסטיילינג הנכון – מאוד מוצא חן בעיניי.

מהן הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בבחירת הסטיילינג של עצמם?
טעות אחת היא שאנשים בוחרים בצבעים מאוד מונוכרומטיים. הם הולכים על קבוצות מאוד מסויימות של צבעים (כמו שחור, לבן ואפור), ולא נפתחים לצבעים נוספים שיכולים לפתוח להם עולם שלם. בנוסף, אנשים לפעמים רצים אחרי טרנדים בעיניים עצומות, בלי לבדוק אם הטרנד מתאים לנתונים האישיים, לצרכים שלהם ולסגנון האופנתי שלהם.

הרבה פעמים אנשים לא מתלבשים בהתאם למקום ולזמן שאליו הם מגיעים. כל בגד שאנחנו בוחרים צריך להתאים לסיטואציה. לדוגמה: אם אני אלבש שמלת ערב כשאני מגיעה בבוקר לפגישה בבית הספר של הילדים שלי, זה ייראה קצת מוזר. או אם אני אבוא לראיון עבודה בלבוש מוזנח, עם חולצה קרועה. הדברים האלה קורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרוקס. GettyImages
נעלי קרוקס. מחוץ לתחום האופנתי/GettyImages

איזה טיפ את יכולה לתת למי שרוצה לחדש או לשנות לגמרי את המלתחה שלו?
קודם כל, להתייעץ עם סטייליסט או סטייליסטית. הם יכולים לתת את הכלים הכי נכונים לאיך לבנות מלתחה חכמה ונכונה, עם פריטי מפתח שאפשר לשלב ביניהם וכל פעם זה ייראה לוק אחר. הסטייליסט יידע לתת את הטיפים הכי מדוייקים מבחינת הגזרות הכי נכונות לכל מבנה גוף, הצבעים הכי נכונים לכל גוון עור, ועוד) ואז המלתחה החדשה תהיה ממש מותאמת לאותו אדם. היא תוציא את המקסימום ממנו, כך שהוא ייראה הכי טוב.

אני חושבת שזה הרבה יותר זול מאשר להחליף מלתחה שלמה לבד. הרבה אנשים קונים בכמויות ואחר כך לא יודעים מה לעשות עם זה, והפריטים סתם שוכבים בארון. עם סטייליסט, את קונה כמה פריטים מנצחים שחוזרים על עצמם כל הזמן, אבל בכל פעם נראים אחרת. הטריק הוא טריק של שילובים.

במידה ואנחנו לא לוקחות סטייליסטית, אז באמת למצוא את פריטי המפתח. למצוא את אותם פריטי מאסט, שזה ג'ינס טוב, זוג מכנסיים שחורים מחוייטים טובים, חולצה לבנה מכופתרת טובה, טישירטים טובים, ואיזה אביזר אופנתי (כובע, נעליים, שרשרת) שיש לו אמירה, ושתמיד אפשר להכניס לאאוטפיט ותהיה שם אמירה אישית שלך. משהו שאתה מתחבר אליו, שיש לו נוכחות ויש לו את האמירה האישית שלך.

וואלה! NEWS בשיתוף ג'ונסון אנד ג'ונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully